Pay By Net

 

paybynet

 

Usługa PayByNet – to bezpieczna i ogólnodostępna usługa płatności za zakupy w Internecie bezpośrednio z konta bankowego, dzięki której można realizować transakcje o każdej porze dnia i nocy (także w weekendy).

Czytaj więcej...

Mobilny Internet Banking

mobile small

Sprawdź możliwości Internet Bankingu w wersji mobilnej dla smartfonów i tabletów...

Czytaj więcej...

SMS Banking

...bankowość przez SMS

Bankowość elektroniczna za pośrednictwem telefonu


Usługa skierowana jest do osób fizycznych, firm i rolników.

Usługa informacyjna SMS polega na przesyłaniu na telefon komórkowy klienta wiadomości tekstowej o saldzie i historii rachunków posiadanych w Banku.

W usłudze SMS Banking najważniejsze są wygoda, prostota oraz duża oszczędność - komórkę klient ma zawsze przy sobie, informacja przychodząca w postaci standardowego SMSa z banku może być odczytana i jest dostępna w każdej chwili.

  • Z usługi SMS korzystać mogą posiadacze rachunków prowadzonych w Banku Spółdzielczym w Siemiatyczach.

  • Bank świadczy usługi tylko dla Klientów, którzy korzystają z krajowych sieci telefonii komórkowej GSM, innych niż krajowe nie obsługuje.

  • Uruchomienie usługi SMS polega na wypełnieniu zlecenia na usługę SMS-Banking i podaniu numeru komórkowego.

Internet Banking

Rozwój globalnej sieci Internet tworzy miejsce do powstawania nowych usług. Jedną z nich jest Internet Banking, poprzez który możesz kontrolować swój rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Bez problemu dokonasz podstawowych transakcji związanych z rachunkiem.

Dając Ci Internet Banking mamy na uwadze bezpieczeństwo wszystkich operacji, jakie możesz wykonać za pomocą własnego komputera. Twój czas jest dla nas cenny, dlatego mamy nadzieję, że możliwości jakie daje Ci Internet, w pełni zaspokoją Twoje oczekiwania. Tu zawsze jesteś pierwszy w kolejce.

Internet Banking umożliwi Ci:

  • Sprawdzenie stanu rachunk,
  • Wykonywanie przelewów,
  • Tworzenie listy przelewów zdefiniowanych,
  • Śledzenie historii operacji,
  • Wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
  • Eksport i wydruk wyciągów.

---

Przypadki naruszające bezpieczeństwo eletronicznych kanałów bankowych, proszę zgłaszać za pomocą

- numeru telefonu:

85 655 26 28 

- adresu e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

BLOKOWANIE DOSTĘPU DO INTERNET BANKINGU PRZEZ KLIENTA
 
Ze względów bezpieczeństwa umożliwiono klientowi zablokowanie dostępu do serwisu Internet Banking poprzez:
wysłanie wiadomości SMS na numer SMS Bankingu w banku o treści:
 
  • BI#identyfikator, gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Banking. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych). W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany jest odpowiedni komunikat do Klienta

 

 

  • BI#identyfikator#PESEL - gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Banking. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu.
 
Uwaga! Działanie blokowania jest niezależne od posiadania przez klienta usługi SMS Banking i ustawionej uproszczonej składni zapytań.

Home Banking

Usługa przeznaczona Klientom instytucjonalnym gdzie wymagana jest autoryzacja przelewów. Instalacja w siedzibie Klienta na wydzielonym stanowisku.  

Usługa Home Banking oferowana jest Klientom realizującym wiele dokumentów rozliczeniowych, szczególnie gdzie występuje podział kompetencji związanych z podejmowaniem decyzji finansowych. Umożliwia dostęp do rachunku bezpośrednio z siedziby Klienta. Warunkiem koniecznym do wykonywania połączeń z Bankiem jest stanowisko komputerowe wyposażone w standardowy modem analogowy podłączony do linii telefonicznej lub w dostęp do internetu.

Możliwości:

  • przygotowywanie i wysyłkę przelewów, w tym składki ZUS oraz przelewów do US,
  • kontrolowanie stanów rachunków bankowych,
  • pobieranie wyciągów,
  • historia operacji,
  • generacja bazy kontrahentów na podstawie historii rachunku,
  • import/export do programów finansowo-ksiegowych,
  • prowadzenie korespondencji z Bankiem.

Bankofon

Informacja o stanie rachunków bankowych przez telefon.

Usługa Bankofon umożliwia Państwu ograniczenie wizyt w Banku, częste wizyty nie są już konieczne. Bankofon to nowoczesny, automatyczny samoobsługowy, telefoniczny serwis informacyjny dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Aby np. uzyskać informację o stanie swojego rachunku (saldo i dostępne środki) klient musi:

  • Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje Bankofon,
  • Po usłyszeniu prośby o podaniu numeru, podać swój numer klienta,
  • Po prośbie o hasło podać swoje hasło dostępu.

Program w tym miejscu sprawdza czy hasło i numer klienta są poprawne. Jeśli nie, to prosi o ponowne podanie numeru klienta i hasła, jeśli tak - to mówi menu główne (czyli jakie usługi są dostępne i jak z nich skorzystać). Wciśnięcie klawisza 0 w dowolnym momencie powoduje powrót do menu głównego i ponowne jego wygłoszenie.

  • Wybrać cyfrę 1 - opcja menu sprawdzająca stan rachunków,
  • Wybrać skrócony numer rachunku (jeśli klient ma tylko 1 rachunek to cyfrę 1, jeśli ma więcej to numer odpowiedni do rachunku o jaki chce się dowiedzieć.

Program spawdzi czy numer jest poprawny, jeśli tak to poda bieżące saldo i dostępne środki, jeśli nie to powie brak rachunku.

Oddział Drohiczyn, tel. 85 655 71 10

Filia Dziadkowice, tel 85 657 10 03

Filia Milejczyce, tel. 85 657 90 10

Punkt kasowy Ostrożany, tel. 517 241 464