Mobilny Internet Banking
Wersja mobilna usługi Internet Bankingto rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking w wersji mobilnej działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.
Z usługi mogą korzystać Klienci Banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
Podstawowa funkcjonalność
- dostęp do rachunków,
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
- wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
- wykonywanie przelewów predefiniowanych,
- definiowanie zleceń stałych,
- obsługa lokat terminowych,
- przegląd informacji kredytowych,
- doładowania telefonów,
- geolokalizacja (prezentacja na mapie placówek i bankomatów banku oraz położenia klienta wg systemu GPS),
- fotoprzelew (szybkie płatności bez wpisywania danych - wczytywanie faktur z QR kod).
Korzyści dla klienta
- mobilność - interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
- wygodna kontrola środków bez konieczności przewodowego połączenia z siecią Internet,
- szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
- większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.
Bezpieczeństwo
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.
Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Siemiatyczach.